woensdag 20 augustus 2008

Sticky and Sweet

Zaterdag start de nieuwe tour van Madonna. De playlist heb ik ondertussen al gevonden:
Intro/Candy Shop
Beat Goes On
Human Nature
Vogue

Video Interlude - Die Another Day
Into The Groove
Heartbeat
Borderline
She's Not Me
Music

Video Interlude - Rain/Here Comes The Rain Again
Devil Wouldn't Recognize You
Spanish Lesson
Miles Away
La Isla Bonita/Lela Pala Tute

Doli Doli (Live interlude - Romanian folk song)
You Must Love Me

Video Interlude - Get Stupid (About saving the planet)
4 Minutes
Like A Prayer
Ray Of Light
Hung Up
Give It To Me (Finale)

Op 2 september zijn we zelf present in Amsterdam. Ik weet niet of ik blij moet zijn of moet huilen. De setlist doet me niet echt hunkeren. Wie heeft haar ingefluisterd dat ze 'Spanish lesson' moet doen???
Ik heb ondertussen ook al een paar audio opnames gehoord; ik ga ze jullie sparen, niet enkel omwille van de slechte kwaliteit (van de opnames); Vogue in een mash up met 4 minutes????

Hier kan je ook enkele schetsen zien van haar kostuums. Het laatste met dat lange kleed vind ik wel OK. Zolang ze maar gekleed is denken we dan.
Het liefst van al zie ik haar nog in een gewone jeans and t-shirt en leren jack, heel gewoon, maar dan ziet ze er voor mij nog altijd het beste uit.

Geen opmerkingen: