zaterdag 30 augustus 2008

Nierstenen

Vanavond stom toevallig bij het zappen bij Javier Guzman terecht gekomen. Dan blijven wij altijd even hangen, want Javier is een mooie man, met Spaanse roots hoewel daar niet zo veel van te zien is, maar hij heeft tenminste niet zo'n doorsnee Hollandse kop..... een mooie jongen dus.
Ik heb de hele show uitgezien en het koste me geen enkele moeite (ik was eigenlijk beginnen zappen tijdens een reclame blok bij Harry Potter *geeuw*, het zal wel aan mij liggen maar ik was niet mee). Guzman daarentegen was interessant, grappig, innemend, zelf spottend, maatschappij-kritisch..... Je ligt nooit in een deuk, hij is ook niet grof, maar hij raakte me wel. Een volgende keer eens in de gaten houden als hij met een nieuwe show op toernee gaat.

Hierbij alvast een grappig verhaal over zijn nierstenen. Als je een man bent, knijp je benen al maar dicht, want dit zijn zo van die zaken waarvan we allemaal hopen dat ze ons nooit overkomen:

Geen opmerkingen: