woensdag 13 augustus 2008

Hitlist 19

En nog snel een nieuwe hitlist, want die LYTZ begint me serieus men keel uit te hangen.
Beck heeft een hele goeie nieuwe single uit, ik moet zeker de rest van het album ook eens checken.
A Brand vind ik ook weer heel sterk, lekker strak en wie komt er op het idee om gewoon tot 30 te tellen midden in het nummer.
En dan is er eindelijk ook Fleet Foxes; ik weet nog altijd niet goed wat ik er van moet denken. Het klinkt me eigenlijk een beetje teveel 'geitenwollensokken' als je begrijpt wat ik bedoel....

1. (1) The Last Shadow Puppets - Standing next to me (3)
2. (2) Sigur Ros - Ara Batur (2)
3. (7) The Presets - My People (2)
4. (-) Beck - Gamma Ray (1)
5. (-) A Brand - Time (1)
6. (8) Vampire Weekend - Oxford Comma (2)
7. (-) Fleet Foxes - White Winter Hymnal (1)
8. (4) Cut Copy - Lights & Music (3)
9. (5) Midnight Juggernauts - Tombstone (2)
10. (9) MGMT - Electric Feel (8)

Geen opmerkingen: