woensdag 13 augustus 2008

Pukkelpop here we come

We zijn er helemaal klaar voor. Slaapplaatsen zijn gevonden; de luxe van de voorbije jaren om in de achtertuin van de festivalwei te kunnen slapen in een bed, 's morgens een douche te kunnen nemen en dan op het gemak ontbijten, zit er dit jaar jammer genoeg niet in, maar mijn lieve zus woont ook niet zo ver.... en daar kunnen we wel terecht.
Inpakken zal ik morgenvroeg wel rap doen.
En deze avond voor de derde en laatste keer mijn 'Line Up' afgeprint. Hopelijk zullen er niet teveel verschuivingen meer zijn de komende dagen, anders zijn we nog helemaal ontredderd.

Met een beetje geluk moet dit em worden:
Donderdag; Midnight Juggernauts (gaan we laten schieten wegens te vroeg en waarschijnlijk te lang aanschuiven aan de kassa voor een inkombandje) - Amy Macdonald, maar waarschijnlijk toch Motek - Soko of Santogold - Tricky (zeker) - Hot Chip (zeker) - The Editors - Headphone - Roisin (zeker) - The Killers (absoluut zeker)
Vrijdag; The Do - Arsenal of A Brand - Stereophonics of Tim Vanhamel - Robyn - The Breeders - Miss Kitten
Zaterdag; Lykke Li - Black Kids - The Wombats - Yelle - Yeasayer - MGMT (absoluut) - Hercules and Love Affair of Bloc Party (moeilijke keuze maar waarschijnlijk toch Bloc Party) - Tocadisco - Simian Mobile Disco - Sigur Ros (absoluut) - 2manydjs - Etienne de Crecy - Soulwax - Crystal Castles

Als ik veel zin heb volgt er volgende week ook een verslag, maar dan moet ik al heel veel zin hebben.
Enjoy it!

Geen opmerkingen: