woensdag 23 juli 2008

Tomas & Siska

Vanavond een beetje genoten van de 'zomer' op het terras van de Dancing Chocolat en wie komt daar naast ons zitten; Siska Schoeters en Tomas De Soete met nog een paar vrienden.
Ik wil zeggen aan het tafeltje naast ons he, want ik ken die natuurlijk niet persoonlijk.

Ik had vorige week al in Humo gelezen dat die twee 'iets hadden', maar dacht dat dat maar een zwans was....
alleez, ik wil geen conclusies trekken, maar ofwel zijn het heel goede collega's, die elkaar graag vastpakken, knuffelen, strelen en lichaamsvochten uitwisselen ofwel hebben die twee inderdaad iets.
Geen probleem he, het zijn alletwee volwassen mensen, het zijn allebei mooie mensen, al is dat op zich ook geen voorwaarde, ze maken beide leuke radio en ik ga er vanuit dat hun doen en laten een vrije keuze is, maar....
Ik wens ze veel geluk en succes toe:)
btw Siska heeft echt een aanstekelijke lach.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat bedoel je met lichaamsvochten uitwisselen? Waaren ze aan het kussen? Of enkel strelen?