donderdag 24 juli 2008

Last.fm

Last.fm heeft zijn site vorige week een face lift gegeven. Het ziet er allemaal heel goed uit vind ik.
Vooral de lijstjes vind ik geweldig. I love lijstjes voor wie het nog niet door had. Elke dag worden ze upgedatet en kan je een overzicht krijgen van je favoriete nummers of artiesten.

Maar mijn week overzicht hiernaast is er mee in gebleven. Ik heb al eens gekeken en volgens mij wordt dat wekelijks overzicht toch nog geproduceerd, maar deze week is er geen update gemaakt, met als gevolg dat hiernaast staat dat ik geen nummers gespeeld heb:(
de IT seut in mij zegt; dat zal niet helemaal goed gelopen zijn bij de conversie en dus hoop ik dat het een van de dagen wel in orde zal komen.....
En zoniet moeten we iets anders gaan verzinnen, maar die nieuwe lijsten kan je volgens mij, IT leek, niet kopieren in je blog......

Geen opmerkingen: