donderdag 1 mei 2008

MGMT

stond gisteren in de AB Box en ik was er bij, samen met Tommeke. Natuurlijk nog bekend volk tegengekomen; Koentje:)
Het was een goed optreden, wat zeg ik het was een geweldig optreden. Hoogtepunten voor mij: Kids, 4th Dimensional Transition en natuurlijk Time to Pretend; voor mij de lentehit van dit jaar. Ik word er nog altijd vrolijk van en dat geldt bij uitbreiding voor de hele CD.
Het klonk allemaal iets steviger life, soms kwamen de vocals er wat slecht uit, maar het zat allemaal wel goed. Een paar nieuwe (onbekende) nummers gehoord en dat gaf hoop voor een volgende CD. Ondertussen erachter gekomen dat eentje ervan Metanoia heet (included in the show further down)
En zo'n brave mannekes dat het zijn; ze mogen voor mijn part wel wat meer show verkopen op het podium. Hun videoclips zijn redelijk zot, dus had wel wat meer show verwacht, maar niet ach het was een zeer leuk optreden. De volgende keer ben ik er weer bij, hoewel neen wat dat zal Werchter zijn, maar ik blijf hopen voor Pukkelpop!!

Voor de fans, niet van gisterenavond, want hier had de zanger zijn haarband niet aan:)


Vervolgens nog een pintje gaan drinken met Koentje en zijn collega Luc, wat maakt dat het een zeer geslaagde avond in Brussel was.

Geen opmerkingen: