donderdag 1 mei 2008

Hard Candy

En enkele uren later stond Madonna van jetje te geven in de Roseland Ballroom in New York! Een gratis show case om haar nieuwe album te promoten.
Het zal nodig zijn zeg ik, want eerlijk ik vind er niet veel aan. Ik heb de volledige CD nog maar twee keer gehoord, maar ben niet echt enthousiast en dat is nog zacht uitgedrukt; 4 minutes is het beste nummer van de CD en dat vond ik al niet zo geweldig.
Maar enfin; haar optreden gisteren avond kan ik dan weer wel smaken. Ze heeft er duidelijk zin en 'give it 2 me' is precies toch niet zo slecht:) ik begin mijn kar al te keren:)))
once again for the fans (het zal kopieren worden want ik krijg de link niet gelegd):
http://allaboutmadonna.com/2008/05/madonna-at-roseland-stream.php
Ze begint met 'Candy Shop' en vervolgens 'Miles Away' en '4 minutes' (samen met Justin Timberlake - which is very nice). Dan moet ze al terug grijpen naar oud materiaal (Hung up) om af te sluiten met 'Give it 2 me' and 'Music'

Ik moet nog overtuigd worden, maar moet toegeven dat de show case wel helpt!!

2 opmerkingen:

albrecht zei

Wat is er toch geworden van Pollie's grote hitlijst ?????
Wie is nummer één of wie is met stip gestegen ?
Ik wacht...

Pollie zei

Albrechtje,
vant weekend komt er zeker een nieuwe hitlist!!!
en ik kan al zeggen dat de nummer 1 een verrassing zal zijn, nog nooit gezien!!!