woensdag 19 maart 2008

Muzikale verwennerij

We worden deze week wel enorm muzikaal verwend, ik zit al twee dagen te popelen om de single van MGMT op mijn blog te smijten, krijg ik vandaag een link naar de website van Portishead met daarop de nieuwe single/video!!!!!! Woeha - merci Nico:)))
De nieuwe Portishead heet Machine Gun en klinkt heel machinaal, industrial!
Zeer eentonig, monotoon en sober en voor een keer zijn dat positieve adjectieven. Dat alles in combinatie met het frele, broze stemgeluid van Beth Gibbons.
En dan is er MGMT; voor mij een nieuwe groep met een heel aanstekelijk nummer "Time to Pretend". Heel catchy nummer; als je het een paar keer gehoord hebt, blijft het in je hoofd spoken. Ben er deze week al elke morgen mee opgestaan en zit er dan de hele dag mee in mijn hoofd. Super single!!
En als je even geduld hebt, komt de video er ook door... maar dat kan ook aan mijn PC liggen. Ik moet eens een nieuwe kopen:))

Geen opmerkingen: