vrijdag 21 maart 2008

Hitlist 6

Ik had in het begin van de week het idee om MGMT gewoon alle tien de posities in de hitlist te geven, maar dan werd de nieuwe singel van Portishead ineens op mijn bordje gesmeten... en die moest er uiteraard ook in!!

1. (-) MGMT - Time to Pretend (1)
2. (1) Hercules And Love Affair - Blind (3)
3. (-) Portishead - Machine Gun (1)
4. (9) Zoot Woman - We won't Break (2)
5. (2) dEUS - the Architect (3)
6. (5) The Tellers - Memory (2)
7. (8) Arctic Monkeys – 505 (2)
8. (10) Miss Kitten – Kitten is High (5)
9. (6) Yoav - Club Thing (3)
10. (7) Tegan and Sara – Back in your Head (4)


Ik vind de nieuwe dEUS eigenlijk niet zo'n goed nummer. Het is zeker niet slecht, maar het doet me ook niet veel! Het is een beetje een grijs nummer, het valt niet op, het pakt me niet, niet genoeg power? niet genoeg emotie? Ik weet het niet, misschien moet ik nog ontdekken....

2 opmerkingen:

albrecht zei

Ik vind Hercules maar niks ! Leve de echte disco niet een flauw afkooksel. Ik kan er geen seconde naar luisteren en via I-tunes heb ik geprobeerd maar als ik dienen Anthony hoor dan krijg ik het heen en weer. Een hype, niets meer dan dan is het ! :-)))

Pollie zei

maar dat is MGMT ook; een heuse hype of als het dat nog niet is, dan zal het dat zeker worden....
I love hypes:D