zondag 1 februari 2009

Hitlist 5

Een nieuwe nummer 1; Paul Kalkbrenner. Het is dan ook een supernummer; heel sober, maar o zo beklijvend.
Röyksopp is dan toch in deze lijst opgedoken. Ik vond er initieel niet veel aan, maar de Marc en nog een paar luisterbeurten hebben me toch overtuigd. 'Happy up here' is een vrolijke single geworden, met een zeer repitetief biepje (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).

La Roux is nieuw, nog nooit van gehoord. Ze passen helemaal in het rijtje van electro eighties pop, met een female singer.
En Bloc Party heeft een derde single uit van hun CD Intimacy. Ik weet nog altijd niet goed wat ik van hun laatste CD moet denken, tot nog toe is er geen enkel nummer dat mij echt kon bekoren.
Ook deze weer, het is een goed nummer, daar niet van... Maar van Bloc Party verwacht ik meer.

Geen opmerkingen: