vrijdag 16 januari 2009

Hitlist 3

Empire of the Sun is al doorgeschoten naar de eerste plaats. Ze zouden het daar wel eens een tijdje kunnen volhouden, hoewel Florence ook een goed nummer heeft.
Ook de rest van Empire of the Sun dat je op YouTube kan vinden, klinkt veel belovend. Voorlopig echter nog niets te vinden op i-Tunes, noch in de winkel.

Nog een goede kanshebber op de nummer 1 stek is Paul Kalkbrenner. Ein Berliner! Het nummer 'Sky & Sand' komt van de soundtrack van de film 'Berlin Calling' waarin Herr Kalkbrenner zelf de hoofdrol in speelt. Het is een intrigerend nummer. Ik had het al een paar keer gehoord als overgang naar het nieuws tijdens de voorbije Music For Life en vroeg me toen al af wie het was.... Deze week dan gebombardeerd tot hotshot op Studio Brussel.

Et alors... Lily Allen. Ik had nooit gedacht dat zij nog in deze lijst zou verschijnen. Maar zeg nooit, nooit! Ik ben absoluut geen fan, maar dit nummer is wel leuk en aanstekelijk en vooral heel grappig.

1 opmerking:

freaq zei

Fever Ray kende ik nog niet, al zag ik het wel - net als jij veronderstel ik - tussen de nieuwe singles van StuBru staan. Cool nummer, maar ik hoopte eigenlijk toch dat het halfweg ging losbarsten met gierende gitaren en een paar majestueuze drumslagen. Helaas, het kabbelt gewoon naar zijn einde :-)