woensdag 24 december 2008

Music For Life 2008

Piep!!

Het zit er weer op, Music For Life 2008. We mogen weer trots zijn op de kiendjes in het huis. Het heeft enkele dagen geduurd voor ik echt mee was dit jaar. Het nieuwe en het mysterieuze was er een beetje af vond ik, maar gisterenavond ben ik dan toch tot 4h 's morgens blijven hangen. Deze middag dan opnieuw beginnen luisteren tot en met de slotshow op één.

Ik zal Siska missen als ze riep: "Gent, hoe gaat het daar buuuiiiten?" of Sofie die misschien wel duizend keer "dju" heeft gezegd en Tomas die gewoon zen eigen zelve was.
En bij deze kom ik ineens maar uit de kast (again!!), ik ben officïëel fan van het nummer "Rood" van Marco Borsato, toch zeker als Siska meezingt....

Ook heel leuk dit jaar: Bed on the run met Linde en Sam. Een fantastisch idee en het leverde leuke filmpjes op. Linde is een rosse snol, maar vooral een coole chick en Sam.... Sam is een attentiehoer, maar wel in de meest goeie zin van het woord (kan dat eigenlijk? - yes, it can in gay life). Sam De Bruyn wordt de nieuwe ster van Studio Brussel. 't Is maar dat je het weet.

Geen opmerkingen: