maandag 2 juni 2008

Hitlist 14

Een nieuwe hitlist en wat valt er op? Na twee maanden geen MGMT meer, maar ik heb zo'n vermoeden dat er volgende keer alweer een primeur staat te gebeuren in de prille geschiedenis van deze hitlist, met name een re-entry! Who will that be?
Een nieuwe female singer songwriter; Amy MacDonald, of ze hier een lang en gelukkig leven gaat leiden, valt nog af te wachten. Ik heb het niet zo met fss'ers. Meestal één goed nummer en daarna gedaan cfr Adele, Kate Nash,.... maar 'This is the Life' is een goed nummer.
Sam Sparro en Arsenal uiteindelijk ook in deze lijst, soms valt mijne frank al eens wat later, soms ook helemaal niet....

1. (1) The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement (4)
2. (3) Portishead - The Rip (2)
3. (5) Black Kids - I'm not Gonna Teach your Boyfriend How to Dance with You (2)
4. (-) Amy MacDonald - This is the Life (1)
5. (7) Midnight Juggernauts - Shadows (4)
6. (-) Sam Sparro - Black & Gold (1)
7. (2) M.I.A. - Paper Planes (4)
8. (9) Sébastien Tellier - Divine (2)
9. (4) Portishead - We Carry On (3)
10. (-) Arsenal - Lotuk (1)

5 opmerkingen:

Nico zei

Zo zo. Andere lay-out. Ziet er niet slecht uit.

albrecht zei

Hier komt ie dan ! De nieuwe hitlijst Pollie, en we hebben meer met elkaar gemeen dan je zou denken !

1.(13) M.I.A. Paper Planes
2.(1) Amy MacDonald/Mr.Rock and Roll
3.(12) Amy MacDonald/ This is the live
4.(-) Madcon/ Beggin'
5.(11)Sam Sparrow/ Black and gold
6.(4) Kraak en Smaak/ Squeeze me
7.(9) Madonna/ Give it to me
8.(2) Estelle/ American Boy
9.(-) Donna Summer/ The queen is back
10.(15)Amy Winehouse/Love is a losing game

albrecht zei

En...Bubbling under...

11.(18)The Ting Tings/ Great DJ
12.(20)Kylie Minogue/ Wow !
13.(14)Adele/ Chasing Pavements
14.(8) Moby/ Disco lies
15.(19)Tocadisco/ Streetgirls
16. (8)Mariah Carey/Touch my body
17.(7)Monotek/Alive
18.(RE) Radiohead/ Nude
19.(-)The Last Shadow Puppets: The age of understatement
20.(16) Laurent Wolf/ No stress

freaq zei

Damn zeg, mannen zijn lijstjeslui, blijkbaar!

Madcon is idd cool, trouwens, staat er bij mij ook hoog in. Album Donna Summer ben ik nog aan het checken maar na één vluchtige luisterbeurt is er bij mij in elk geval nog niks blijven hangen (zelfs de plaat niet ;-) )...

Pollie zei

Albrechtje,
kunde uw transfer naar StuBru niet aanvragen, kunt ge daar de ochtend ipv Peter Van De Veire gaan doen.
ge zou alleen Mariah Carey en de queen moeten opgeven, the queen of disco he, die andere zeug kunde rustig spelen!!
Een hoogstaande lijst, u verbaast mij weeral in positieve zin:)))
Was leuk u nog eens te zien daarnet.