zondag 20 april 2008

Hitlist 10

Tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat ik, ondanks een week verlof, heel weinig tijd heb geinvesteerd om nieuwe muziek te ontdekken, blijft dus voornamelijk bij oude bekende.
MGMT is echt de hit van het moment en bij uitbreiding van het jaar aan't worden. Ik kan er echt maar geen genoeg van krijgen. Volgende week hun optreden in de AB; ik kijk er enorm naar uit!
En een volgende hit-CD staat al klaar, de nieuwe dEUS bekt ook heel lekker, meer... veel meer volgende week en dan moet Portishead en de nieuwe Madonna nog komen deze maand. Ik vrees dat ik binnenkort een hit 50 moet maken:-)

1. (1) MGMT - Kids (3)
1. (5) MGMT - Time to Pretend (5)
2. (1) Portishead - Machine Gun (5)
3. (2) MGMT - Pieces of What (3)
4. (3) MGMT - Electric Feel (3)
5. (6) The Ting Tings - Great DJ (4)
6. (-) MGMT - The Youth (1)
7. (7) The Teenagers – Starlett Johansson (3)
8. (-) MGMT - The Handshake (1)
9. (-) dEUS - Popular Culture (1)
10. (-) Hot Chip - Bendable Poseable (1)

Geen opmerkingen: