woensdag 12 maart 2008

Pukkelpop

De meeste mensen zijn vol lof over Rock Werchter, maar mij zie je daar al een paar jaar niet meer; veel te veel volk op een te kleine wei en allemaal veel te geconcentreerd op een plaats.
Geef mij dan maar Pukkelpop; ok je moet er keuzes maken, soms hardverscheurende keuzes, maar je hebt er tenminste nog ruimte. En nog een groot voordeel op Pukkelpop; als je naar een optreden staat te kijken, is de kans groot dat de mensen rond je toch op zen minst interesse hebben in hetgeen zich op het podium afspeelt en zo niet, bollen ze het meestal wel snel af.... er is genoeg elders te beleven.
Daarnaast is Pukkelpop veel gezelliger, meer randanimatie en theateracts op de wei. En Pukkelpop is elk jaar weer een blij weerzien met oude vrienden; mensen die ik maar een keer per jaar zie en dat is op Pukkelpop en we hoeven daarvoor zelfs niet te sms'en, we komen elkaar wel tegen en we weten in elke tent precies waar we elkaar kunnen vinden.....
Daarom, en ook natuurlijk omdat het terug naar mijn Limburgse roots is, hou ik zo van Pukkelpop. De Limburgse vriendelijkheid, gastvrijheid en ook wel een beetje bescheidenheid, dat vind je toch nergens anders ter wereld:))) I just love it!
Wel in Pukkelpop wereld is weer lijstjestijd! De fans weten wat dit betekent, je kan je 5 favoriete bands nomineren voor een plaatsje op een van de vele podia!

Geen opmerkingen: