woensdag 20 februari 2008

Hitlist 3

Dag Albrecht - zoals beloofd een nieuwe hitlist! Er zijn toch weer een aantal nieuwe singles in geslopen. Hoewel niet nieuw voor mij, maar voor jou waarschijnlijk wel....
1. (5) (3) Air Traffic – No More Running Away
2. (1) (3) Hot Chip – Ready for the Floor
3. (6) (2) Miss Kitten – Kitten is High
4. (2) (3) The Enemy – We’ll Live and Die in these Towns

5. (3) (3) The Wombats – Let’s Dance to Joy Division
6. (-) (1) Tegan and Sara – Back in your Head
7. (7) (2) The Subs – Kiss my Trance
8. (-) (1) Glasvegas – Daddy’s Gone
9. (8) (2) Tocadisco – Morumbi
10. (-) (1) Jack Johnson – If I Had Eyes


Voor de rest is het hier vrij stil geweest de laatste dagen, maar teveel werk en geen inspiratie..... Ik beloof beterschap!!!

1 opmerking:

albrecht zei

Air Traffic ? Nooit van gehoord maar ik ga es luisteren.
Gaat ge nu mee naar Roisin Murphy ? Ge kunt de microfoon vasthouden en vooral...mij helpen met de voorbereiding van het interview ! Ik zal er u dankbaar voor zijn !
Toedeloe !